فرصتی برای پرنده شدن

سروده ها و نگاشته های یدالله گودرزی

فرصتی برای پرنده شدن

سروده ها و نگاشته های یدالله گودرزی

وارونه



در من دریایی است

گذرگاه ِ آهوان ِ رمنده
با پرندگانی که شنا می کنند
و پروانه ها، مانند عروسهای دریایی
در قعر آن می رقصند

در من آسمانی است 
پُر از خرگوشهای پرنده
پُر از اسبهای بالدار 
و ماهیانی که پرواز می کنند!

در من دنیایی است وارونه
که قانونهای جهان را
به بازی گرفته است


#یدالله_گودرزی #شعر_سپید #سوررئال



#هوای_قونیه
:
اگرچه از همه ی خلق منزوی شده ام
خرابِ مستی این شهر مینوی شده ام

مسافرم! چمدانهای من پر از شعر است
دوباره عازم آفاقِ معنوی شده ام

مرا به رقص درآور که در سماع حضور
اسیر جذبه ی اشراق مثنوی شده ام

هوای "قونیه" هرگز رها نخواهد کرد
مرا که عاشق اشعار مولوی شده ام!!
..
#قونیه /
آذر81،

یدالله گودرزی

نظرات 1 + ارسال نظر
رحمانی سه‌شنبه 13 فروردین 1398 ساعت 11:01

:
:
#سیزده_بدر
:
:
دل من خسته و تنها دل تو

چه راهی بود ، از من تا دل تو

ولی سیزده بدر ، دست بهاران

دل من را گره زد با دل تو !

#دکتر_شهاب_گودرزی #سیزده_بدر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.