فرصتی برای پرنده شدن

سروده ها و نگاشته های یدالله گودرزی

فرصتی برای پرنده شدن

سروده ها و نگاشته های یدالله گودرزی

از نیمایی و سپید !

دو شعر قدیمی من که سالها پیش در نشریه سروش مثل آنکهای گذشته چاپ شدند
و پس از آن در رسانه های دیگر به دفعات نشر یافتند و اکنون به درخواست دوستی
عزیز دراینجا می آورم :
تقسیم

نه !
این اختلاف قدیمی
راه به جایی نمی برد
حالا بیا که عادلانه جهان را
قسمت کنیم
آن آسمان آبی بی لک برای تو
این ابرهای تشنه ی باران
برای من !
جنگل برای تو
اما نسیم ساده ی عاشق
برای من
دریا برای تو،
رویا برای من
اصلا جهان و هر چه در آن هست مال تو
تو با تمام وجودت
از آن من !!

*یدالله گودرزی

زبان

من نه زبان فارسی ام
که از راست به چپ بخوانی
ونه فرانسه
که ازچپ به راست
ونه ژاپنی که از بالا به پایین!
من زبان عشقم
ازهمه طرف خوانده می شوم!

*یدالله گودرزی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.