فرصتی برای پرنده شدن

سروده ها و نگاشته های یدالله گودرزی

فرصتی برای پرنده شدن

سروده ها و نگاشته های یدالله گودرزی

از سکوت و نگاه !

۲ شهریور ۱۳۹۲

از سکوت!
ای آنکه پیش آینه سرشاری از سکوت
حرفی بزن،بگو به من اسراری از سکوت…
گفتم سوالهای مرا پاسخی بده
اما جوابهای تو، تکراری از سکوت
من آینه ،نگاه نجیب تو آینه
اما گرفته آینه زنگاری از سکوت!
بیهوده است هر چه که می گویم ای غریب
بین من وتو سد شده دیواری از سکوت
ای مرد! ای صدای صداهای پیش از این
برتو چه رفته است که سرشاری ازسکوت؟!
با این همه صدای شکفتن که در تو هست
می دانم ای عزیز که بیزاری از سکوت….

*یداللَّه گودرزى(شهاب)
نگاه
هلا که می نگری رازناک و پنهانی
منم شهید نگاهِ تو هیچ می دانی؟!
بیا عبور کن از کوچه های شهر و ببین
ز چلچراغ نگاهت شده چراغانی
هوای ابری چشمم همیشه بارانی است
دلت اگر که بخواهد هوای بارانی!
من از طریقه ی کارَت درست فهمیدم
که سعی می کنی آری مرا بگریانی
برای این دل پنهان میان گیسوی تو
نبوده است نشانی به جز پریشانی
منم کتاب رها گشته در تلاطم باد
از این کتاب چرا یک ورق نمی خوانی؟!

*یداللَّه گودرزى(شهاب)
yadollah_goodarzi@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.